Το φαινόμενο των ψεύτικων υποσχέσεων και του μηδενικού έργου συνεχίζεται με αυτή τη δημοτική αρχή.
Με λόγια και πολλά «θα», αλλά και με το «εφόσον» η διοίκηση μειοψηφίας του Δήμου εξακολουθεί να πορεύεται και να κοροϊδεύει τους δημότες.
Πρόσφατο παράδειγμα η συνέντευξη του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων κ. Κορώση, ο οποίος απήγγειλε ένα εκθεσιακό αφήγημα με περιεχόμενο την κυκλοφοριακή μελέτη και το ΓΠΣ.
Για την κυκλοφοριακή μελέτη της οποίας η εφαρμογή δρομολογείται για την επόμενη πενταετία, ανήγγειλε ο κ. Κορώσης ένα μεγάλο δίκτυο πεζόδρομων με προτεραιότητα εφαρμογής την 28ης Οκτωβρίου, η οποία ως γνωστόν διαπερνά το κέντρο της πόλης των Μεγάρων.
Η τοποθέτηση αυτή αποτελεί κάθε άλλο παρά εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη πρόταση από τον καθ΄ύλη αρμόδιο, αφού αφενός μεν είναι γνωστό ότι μέχρι σήμερα η 28ης Οκτωβρίου δεν έχει αποχαρακτηριστεί από Παλαιά Εθνική Οδός Αθηνών Κορίνθου (ΠΕΟΑΚ) και αφετέρου δεν έχει διασφαλιστεί η διοχέτευση των οχημάτων που διασχίζουν καθημερινά την 28ης Οκτωβρίου με έναν παράλληλο δρόμο ευρείας κυκλοφορίας.
Από την άλλη μεριά ο κ. Κορώσης εξέφρασε την ευχή και την ελπίδα ότι εφόσον όλα πάνε καλά «αν και είμαι επιφυλακτικός αφού έχουν δει πολλά τα μάτια μου, ευελπιστώ ότι η έγκριση του ΓΠΣ των Μεγάρων είναι θέμα χρόνου»!
Μετά από 6 ολόκληρα χρόνια και ενώ το ΓΠΣ ήταν έτοιμο προς υπογραφή στο γραφείο του τότε Υπουργού Περιβάλλοντος κ. Ι. Μανιάτη στις 21/1/2015 και δεν υπογράφηκε εξαιτίας των επικείμενων εθνικών εκλογών στις 25/1/2015, η διοίκηση του Δήμου η οποία στη συνέχεια μπλόκαρε την υπογραφή του, δια του κ. Κορώση εκφράζει την ελπίδα να υπογραφεί το ΓΠΣ στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Μετά από τέτοιου μεγέθους ερασιτεχνισμούς πως είναι δυνατό να εμπιστευτεί κανείς αυτή τη διοίκηση.
Το» κερασάκι στην τούρτα» μπήκε από τον κ. Κορώση με την σκέψη να πάρει την άδεια παραχώρησης από τη ΓΑΙΑ ΟΣΕ και να κατασκευάσει ένα δίκτυο πεζόδρομου – ποδηλατόδρομου από το γήπεδο του Βύζα έως τα Πευκάκια.
Αλήθεια δεν γνωρίζει το στοιχειώδες ο κ. Κορώσης ότι δηλαδή η σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ τελεί υπό καθεστώς αναστολής λειτουργίας (κλίμακα 4) και όχι υπό κατάργηση (κλίμακα 5);
Επίσης, δεν γνωρίζει ο κ. Κορώσης ότι η σιδηροδρομική γραμμή διαπερνά την 28ης Οκτωβρίου και επομένως δεν μπορεί να καταργηθεί η κυκλοφορία των οχημάτων από αυτό το δρόμο;
Όλα όσα ανέφερε στη συνέντευξη του ο κ. Κορώσης αποτελούν τρανή απόδειξη προχειρότητας και απειρίας που εξακολουθεί να υπάρχει στους κύκλους της διοίκησης μειοψηφίας του Δήμου μας.
Είναι βαρετό να επαναλάβουμε ότι πρέπει επιτέλους τα στελέχη της διοίκησης να σοβαρευτούν και να δουλέψουν, γιατί όπως φαίνεται είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως.
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα του καλωδίου, με τον ενδοτισμό του Δημάρχου και την αυθαίρετη και μη νομιμοποιημένη απόφαση αλλαγής πλεύσης και κοστολόγησης υποβάθμισης του τόπου στα 16.500.000 ευρώ, μετά την ανεκδιήγητη δημόσια τοποθέτηση του κ. Δήμα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης «real.gr» σχετικά με τη μετατροπή σε τζαμί της Αγίας Σοφίας και την αναφορά του ότι «… από το να πηγαίνουν 3.000.000 τουρίστες το χρόνο στην Αγία Σοφία και να τονώνουν την Τουρκική οικονομία, χίλιες φορές να γίνει τζαμί», η δημόσια τοποθέτηση του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων κ. Κορώση περί πεζοδρόμησης της 28ης Οκτωβρίου, περί δικτύου πεζόδρομου – ποδηλατόδρομου επί της σιδηροδρομικής γραμμής του ΟΣΕ και περί ελπίδας ότι θα εγκριθεί και θα υπογραφεί το ΓΠΣ της πόλης των Μεγάρων, αποτελούν την απόδειξη ότι έχουμε να κάνουμε με μια διοίκηση ερασιτεχνών και επικίνδυνων πολιτικάντηδων.
ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΜΕΓΑΡΑ – ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ