Το Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ (611 και 612/2018) απέρριψε, κατ΄ αρχάς, ως αβάσιμο τον ισχυρισμό του Δήμου ότι ο κανονισμός είναι αντίθετος με τις συνταγματικές επιταγές για την προστασία του περιβάλλοντος.
Οι σύμβουλοι Επικρατείας επισημαίνουν στις αποφάσεις τους ότι όπως προκύπτει το αγκυροβόλιο:
1) Είναι ασφαλές, σύμφωνα με τη διεύθυνση ασφαλείας ναυσιπλοΐας της Υδρογραφικής Υπηρεσίας του Πολεμικού Ναυτικού,
2) Οριοθετήθηκε σε θαλάσσιο χώρο που δεν απολαύει ειδικής προστασίας σύμφωνα με την περιβαλλοντική νομοθεσία,
3) Εξυπηρετεί ανάγκες των βιομηχανικών και λοιπών εγκαταστάσεων της περιοχής,
4) Έχει ελάχιστη απόσταση 0,91 ναυτικά μίλια από τον πλησιέστερο οικισμό της Πάχης Μεγάρων,
5) Δεν χρησιμοποιείται για παροπλισμό πλοίων και
6) Δέχεται πλοία κάτω των 100 μέτρων, στελεχωμένα και στα οποία απαγορεύεται η εκτέλεση ρυπογόνων εργασιών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΣτΕ έκανε δεκτή την παρέμβαση υπέρ της ισχύος του 190 κανονισμού που είχε καταθέσει η εταιρεία ΔΕΣΦΑ, που υποστήριζε ότι τα αγκυροβόλια είναι απαραίτητα για τις φορτοεκφορτώσεις υγροποιημένου φυσικού αερίου στις εγκαταστάσεις της στη Ρεβυθούσα.