Η Β’ Αθήνας διαιρείται σε τρεις τομείς:
1. Στη Β1 Εκλογική Περιφέρεια Βόρειου Τομέα Αθηνών, όπου περιλαμβάνονται οι δήμοι Αγίας Παρασκευής, Αμαρουσίου, Βριλησσίων, Γαλατσίου, Ηρακλείου, Κηφισιάς, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Μεταμόρφωσης, Νέας Ιωνίας, Παπάγου-Χολαργού, Πεντέλης, Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας, Φιλοθέης-Ψυχικού και Χαλανδρίου.
2. Στη Β2 Εκλογική Περιφέρεια Δυτικού Τομέα Αθηνών, όπου περιλαμβάνονται οι δήμοι Αγίας Βαρβάρας, Αγίων Αναργύρων-Καματερού, Αιγάλεω, Ιλίου, Περιστερίου, Πετρούπολης και Χαϊδαρίου.
3. Στη Β3 Εκλογική Περιφέρεια Νότιου Τομέα Αθηνών, όπου περιλαμβάνονται οι δήμοι Αγίου Δημητρίου, Αλίμου, Βύρωνα, Γλυφάδας, Δάφνης-Υμηττού, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Ζωγράφου, Ηλιούπολης, Καισαριανής, Καλλιθέας, Μοσχάτου-Ταύρου, Νέας Σμύρνης και Π. Φαλήρου.
Η Περιφέρεια Αττικής διαιρείται σε δύο τομείς:
1. Στην Α’ Εκλογική Περιφέρεια Ανατολικής Αττικής, που αποτελείται από τους δήμους Αχαρνών, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Διονύσου, Κρωπίας, Λαυρεωτικής, Μαραθώνα, Μαρκοπούλου, Μεσογαίας, Παιανίας, Παλλήνης, Ραφήνας-Πικερμίου, Σαρωνικού, Σπάτων-Αρτέμιδας και Ωρωπού.
2. Στη Β’ Εκλογική Περιφέρεια Δυτικής Αττικής, που αποτελείται από τους δήμους Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Μάνδρας-Ειδυλλίας, Μεγαρέων και Φυλής.
Επειδή η κατάτμηση των πολύ μεγάλων εκλογικών περιφερειών στερεί από τα κόμματα, ιδίως από τα μικρότερα, τη δυνατότητα να προβλέψουν σε ποιες εκλογικές περιφέρειες αναμένεται να καταλάβουν έδρα και έτσι να μείνει εκτός Βουλής ο αρχηγός του κόμματος, στην ίδια τροπολογία παρέχεται η δυνατότητα στον αρχηγό κάθε κόμματος να μετέχει σε τρεις (αντί για δύο) εκλογικές περιφέρειες.
Σημειώνεται, ότι εάν η τροπολογία ψηφιστεί τουλάχιστον από τα δύο τρίτα της Βουλής (200 βουλευτές και άνω), τότε θα ισχύσει από τις προσεχείς εκλογές, ενώ εάν ψηφιστεί από λιγότερους τότε η ισχύς του μετατίθεται για τις μεθεπόμενες εκλογές.
Η δεύτερη τροπολογία του υπουργείου Εσωτερικών προβλέπει τη συγκρότηση ειδικής επιτροπής για το θέμα της ψήφου των Ελλήνων του εξωτερικού.
Έργο της Επιτροπής είναι η καταγραφή και αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης αναφορικά με τον αριθμό των Ελλήνων εκλογέων που κατοικούν στο εξωτερικό, τις θεσμικές, οικονομικές, τεχνικές και πολιτικές παραμέτρους που σχετίζονται με το ζήτημα της ψήφου και τις ενδεχόμενες διαφορετικές δικαιοπολιτικές λύσεις που προκρίνονται για κάθε κατηγορία εκλογέων.
Μετά από διάστημα πέντε μηνών, η Επιτροπή θα πρέπει να εισηγηθεί προς τον υπουργό Εσωτερικών μία ή περισσότερες εναλλακτικές προτάσεις ώστε να το θέμα να ρυθμιστεί νομοθετικά, όπως προβλέπει το Σύνταγμα (άρθρο 51, παρ. 4). Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται ότι το υπουργείο Εσωτερικών θα καταθέσει επεξεργασμένες προτάσεις προς περαιτέρω διακομματική διαβούλευση για το θέμα.
Πρόεδρος της Επιτροπής ορίζεται ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Εσωτερικών, ενώ θα συμμετέχουν επίσης ο ειδικός γραμματέας Ιθαγένειας, ο προϊστάμενος της γενικής διεύθυνσης της γενικής γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού, ένας εκπρόσωπος του Συνηγόρου του Πολίτη, ο προϊστάμενος της γενικής διεύθυνσης Εσωτερικών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του υπουργείου Εσωτερικών, ο προϊστάμενος της γενικής διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και Διοικητικής Υποστήριξης του υπουργείου Εσωτερικών και έξι ειδικοί επιστήμονες ή εμπειρογνώμονες σε συναφή με το έργο της Επιτροπής θέματα.
πηγη ΑΠΕ-ΜΠΕ