E-Megara-GR
Uncategorized

Υπερπολυτελή ξενοδοχεία και εμπορικό κέντρο στο λιμάνι Πειραιά! Οι Κινέζοι της COSCO το κάνουν… αγνώριστο

Ήταν τον Ιανουάριο του 2016, όταν η COSCO Group ορίστηκε ως προτιμώμενος επενδυτής για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΠ, έναντι 368,5 εκατομμυρίων ευρώ.

Σχεδόν δύο χρόνια μετά, αποκαλύπτονται τα πλάνα των Κινέζων για το λιμάνι Πειραιά. Στόχος τους μια ολική ανάπλαση, με την ανέγερση υπερπολυτελών ξενοδοχείων (τεσσάρων και πέντε αστέρων) και εμπορικού κέντρου. Με λίγα λόγια, θέλουν να κάνουν το λιμάνι… αγνώριστο!

Όπως δήλωσε στην “Ημερησία”, ο υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του ΟΛΠ, Νεκτάριος Δεμενόπουλος, αποθήκες που για πολλά χρόνια παραμένουν εκτός λειτουργίας θα μετασχηματιστούν σταδιακά σε μοντέρνα κτίρια υψηλής αισθητικής, στα οποία θα προσφέρονται σύγχρονες υπηρεσίες για τους εκατομμύρια επιβάτες που διακινούνται στο λιμάνι.

“Το όραμά μας είναι να γίνει ο Πειραιάς και το λιμάνι του, πόλος έλξης και σημείο αναφοράς για τους τουρίστες, τους επιβάτες και τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής”, λέει χαρακτηριστικά ο κ. Δεμενόπουλος.

Σύμφωνα με πληροφορίες της “Ημερησίας”, η διοίκηση του ΟΛΠ έχει ήδη αναθέσει σε εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων τη σύνταξη μελέτης, που θα καθορίσει τις ακριβείς τοποθεσίες και τα κτίρια που θα στεγάσουν τα ξενοδοχεία, αλλά και το εμπορικό κέντρο. Πρόθεσή της είναι να αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής μέχρι το 2018.

Άλλες πληροφορίες της εφημερίδας, αναφέρουν πως έχουν αρχίσει οι επαφές με διάφορες εταιρείες που ειδικεύονται στη διαχείριση ξενοδοχείων, όπως η Marriott, στο πλαίσιο αναζήτησης εταιρειών που θα αναλάβουν να “τρέξουν” τα ξενοδοχεία, που προορίζονται για τη φιλοξενία των Κινέζων τουριστών κρουαζιέρας.

Ποια αναπτυξιακά έργα περιλαμβάνει το πρότζεκτ της COSCO για το λιμάνι Πειραιά

Επέκταση επιβατικού λιμένα (νότια ζώνη).
Κατασκευή νέου επιβατικού σταθμού κρουαζιέρας.
Βυθοκόρηση κεντρικού λιμένα.
Μετατροπή αποθηκών σε επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας (για επιπλέον 580.000 επιβάτες).
Οικολογικά λεωφορεία.
Αναβάθμιση εξοπλισμού γερανογεφυρών και υποδομών στην προβλήτα 1.
Κατασκευή νέας προβλήτας πετρελαιοειδών.
Υπόγειες οδικές συνδέσεις.
Επέκταση σταθμούς αυτοκινήτων.
Ανάπλαση κέντρων αποθήκευσης και διανομής εμπορευμάτων.
Κατασκευή 2 πενταώροφων πάρκινγκ.
Βελτίωση των υποδομών της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης στο Πέραμα.
Επισκευή πλωτών και μόνιμων δεξαμενών του ΟΛΠ και αγορά νέας πλωτής δεξαμενής χωρητικότητας 200.000 τόνων για τον δεξαμενισμό και την επισκευή 350-450 πλοίων ετησίως.
Βελτίωση και συντήρηση υφιστάμενων υποδομών και προμήθεια νέου εξοπλισμού.

ΠΗΓΗ: ΗΜΕΡΗΣΙΑ