Ο Εξωραϊστικός & Πολιτιστικός Σύλλογος Βαρέας Μεγάρων “O Άγιος Νικόλαος” που έβγαλε στην επιφάνεια και ανέδειξε το θέμα του καλωδίου, εδώ και αρκετές ήμερες μέσω σελίδας στο Facebook που διατηρεί προβάλει συνεχώς,την πορεία του καραβιού όπου σε φωτογραφίες φαίνεται η αλλαγής θέσης του και ότι πραγματοποιούνται εργασίες
Ο Σύλλογος αναφέρει
Το Aethra https://m.youtube.com/watch?v=GA0hEJaWLPk συνεχίζει την Χαρτογράφηση του βυθού για την όδευση του υποθαλάσσιου ηλεκτρικού καλωδίου .Το Aethra είναι κατασκευασμένο για παγκόσμιες υποθαλάσσιες επιχειρήσεις, ειδικά σχεδιασμένο για την τοποθέτηση καλωδίων. Πτυχιακή εργασία για το τεχνολογικό εκπαιδευτικό ίδρυμα Καβάλας για τα υποβρύχια καλώδια μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας αναφέρει στις σελίδες 74 και μετα για τις επιπτώσεις που θα εχει κάθε περιοχή οπως και η δίκη μας αν δεν αντιδράσουμε άμεσα για το ζήτημα της προτεινόμενης προσαιγιάλωσης του υποθαλάσσιου καλωδίου ηλεκτρικής διασύνδεσης και όχι μόνο http://digilib.teiemt.gr/…/b…/123456789/1444/1/012013042.pdf
Πλήρης αδιαφορία για το Aethra που κόβει βόλτες και κατεβάζει τον γερανό μεσα στην θάλασσα πόσες μερες και πλήρης αδιαφορία για τα σκουπίδια που έχουν στο σημείο απο τις 25 Δεκεμβρίου . Ευελπιστούμε να εχει γινει η αποκομιδή μέχρι τους αγώνες την Κυριακή . https://www.euroasia-interconnector.com/…/20190110-Pre-sele…
https://energypress.gr/…/prokiryxi-diagonismon-entos-toy-fe… Υπόγεια/υποβρύχια γραμμή ΣΡ http://www.ariadne-interconnection.gr/?page_id=1166
EuroAsia Interconnector Limited 10-1-2019
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ για την ανάθεση των συμβάσεων για την κατασκευή του Σταδίου 1 του Σταθμού Διασύνδεσης EuroAsia Ισραήλ – Κύπρος – Κρήτη – Αττική Εκτιμώμενος Προϋπολογισμός: 3.500.000.000 ευρώ
ΝΙΚΟΣΙΑ / ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ, 10 Ιανουαρίου 2019 Η EuroAsia Interconnector Limited, υπεύθυνη για την υλοποίηση του Σταδίου 1 του συστήματος VSC-HVDC για πολλά τερματικά, επιλέγει τους κατασκευαστές για την κατασκευή του Σταθμού 1 της EuroAsia Interconnector.
Η EuroAsia Interconnector είναι ένα κορυφαίο Ευρωπαϊκό Έργο Κοινού Ενδιαφέροντος (PCI 3.10), το οποίο επίσης φέρει την ένδειξη “ηλεκτροκίνητη εθνική οδός” της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, συνδέοντας τα εθνικά δίκτυα του Ισραήλ, της Κύπρου και της Ελλάδας (Κρήτη-Αττική) και δημιουργώντας μια αξιόπιστη ενεργειακή γέφυρα τις ηπείρους της Ασίας και της Ευρώπης, επιτρέποντας την αμφίδρομη μετάδοση ηλεκτρικής ενέργειας.
Στο στάδιο 1 του έργου, η διασύνδεση HVDC έχει σχεδιαστεί για δυναμικότητα μεταφοράς 1.000 MW και με πλήρη ανάπτυξη η μεταφορική ικανότητα θα είναι 2.000 MW.
Η κατασκευή της γραμμής διασύνδεσης EuroAsia θα αναπτυχθεί με τέσσερις διαδικασίες υποβολής προσφορών που βρίσκονται σε εξέλιξη. Οι τέσσερις προκηρύξεις που δημοσιεύθηκαν στις 17 Απριλίου 2018 στην Επίσημη Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (TED) της Επίσημης Εφημερίδας της ΕΕ σύμφωνα με την ΟΔΗΓΙΑ 2014/25 / ΕΕ είναι οι ακόλουθες:
• EuroAsia Interconnector Μετατροπείς VSC-HVDC
Αριθμός δημοσίευσης: 2018 / S 074-165446 – Εκτιμώμενη αξία σύμβασης: 1.020.000.000 ευρώ
• Διασύνδεση EuroAsia HVDC Υποθαλάσσια καλώδια και χερσαία καλώδια για τη σύνδεση 1: Ισραήλ – Κύπρος
Αριθμός δημοσίευσης: 2018 / S 074-165453 – Προβλεπόμενη Αξία της Σύμβασης: 440.000.000 ευρώ
• Διασύνδεση EuroAsia HVDC Υποθαλάσσια Καλώδια και Καλώδια Γης για τη σύνδεση 2: Κύπρος – Κρήτη
Αριθμός Δημοσίευσης: 2018 / S 074-165450 – Εκτιμώμενη Αξία Σύμβασης: 1.270.000.000 ευρώ
• Υποθαλάσσια Καλώδια Διασύνδεσης EuroAsia HVDC και Land Καλώδια για τη σύνδεση 3: Κρήτη – Αττική
Αριθμός δημοσίευσης: 2018 / S 074-165452 – Εκτιμώμενη αξία σύμβασης: 535.000.000 ευρώ
Το συμβόλαιο “EuroAsia Interconnector VSC-HVDC Converters” περιλαμβάνει το σχεδιασμό, την κατασκευή, την προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία των τεσσάρων μετατροπέων HVDC-VSC ως ένα πολυτελικό σύστημα και τα τέσσερα θαλάσσια ηλεκτρόδια, συμπεριλαμβανομένων των υποβρυχίων καλωδίων MVDC, . Ένας μετατροπέας και το σχετικό θαλάσσιο ηλεκτρόδιο θα εγκατασταθούν σε κάθε μία από τις τέσσερις τοποθεσίες, δηλαδή το Ισραήλ, την Κύπρο, την Κρήτη και την Αττική.
Τα συμβόλαια υποβρυχίων καλωδίων HVDC και χερσαίων καλωδίων για κάθε έναν από τους τρεις συνδέσμους περιλαμβάνουν το σχεδιασμό, την κατασκευή, τον έλεγχο, την προμήθεια και την εγκατάσταση υποβρυχίων HVDC και καλωδίων εδάφους.
Είμαστε υπερήφανοι που ανακοινώσαμε ότι το έργο μας επέστησε την προσοχή όλων των μεγάλων κατασκευαστών μετατροπέων HVDC και όλων των μεγάλων κατασκευαστών καλωδίων HVDC και εγκαταστάτες, οι οποίοι ζήτησαν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό για την κατασκευή αυτής της δύσκολης ηλεκτρικής διασύνδεσης. Η φάση προεπιλογής ολοκληρώθηκε και όλοι οι υποψήφιοι ενημερώθηκαν σχετικά με την απόφαση σχετικά με την αίτησή τους να συμμετάσχουν στη διαδικασία.
Επιπλέον, ολοκληρώσαμε με επιτυχία μια σειρά ατομικών συναντήσεων με όλους τους επιτυχημένους κατασκευαστές μετατροπέων και καλωδίων που πραγματοποιήθηκαν στην έδρα μας στην Κύπρο. Οι συναντήσεις είχαν σκοπό να ενημερώσουν τους επιλεγέντες υποψηφίους σχετικά με την κατάσταση του έργου, τη διαδικασία υποβολής προσφορών που θα ακολουθήσει και να ανταλλάξουν ιδέες σχετικά με τις τεχνικές πτυχές και τις προκλήσεις του έργου.
Μετά από αυτές τις συναντήσεις και προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία προμηθειών, αποφασίσαμε να υποβάλουμε τα έγγραφα διαγωνισμού σε όλους τους επιτυχημένους κατασκευαστές μετατροπέων και καλωδίων για ένα πρώτο γύρο διαβουλεύσεων πριν την επίσημη υποβολή της πρόσκλησης υποβολής προσφορών (ITT).
Θα θέλαμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν την ευκαιρία και να ευχαριστήσουμε όλους τους συμμετέχοντες για το ενδιαφέρον τους για το Σχέδιο Διασύνδεσης EuroAsia και να ευχηθούν όλες οι επιτυχίες σε όλους τους επιλεγμένους υποψηφίους. Θα θέλαμε να διασφαλίσουμε σε όλους τους Προσφέροντες ότι οι συμβάσεις θα ανατίθενται με πλήρη συμμόρφωση με τις αρχές της διαφάνειας, της μη διάκρισης και της ίσης μεταχείρισης.
Ως Εκπρόσωπος του έργου του PCI 3.10 στο σύνολό του, προχωράμε στην υλοποίηση της γραμμής διασύνδεσης EuroAsia σε πλήρη συμμόρφωση με τη διαδικασία διευκόλυνσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και σύμφωνα με τα συμπεράσματα της Τεχνικής Επιτροπής που θα διασφαλίσουν τη διαλειτουργικότητα των 1.000 MW Πολύπλευρη διασύνδεση EuroAsia Ισραήλ – Κύπρος – Κρήτη – Αττική, με τις προβλεπόμενες ημερομηνίες λειτουργίας των δύο πρώτων τμημάτων του έργου να είναι:
PCI 3.10.3 – Εσωτερική γραμμή μεταξύ Κορακιά, Κρήτη (GR) και Αττικής (GR) – Ιούνιος 2022
PCI 3.10.2 – Διασύνδεση μεταξύ Κοφίνου (ΚΥ) και Κορακιάδος (Κρήτης) – Δεκέμβριος 2023