Με αφορμή την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος της Γ΄ Εθνικής, το Δ.Σ. του ΑΓΣ ΒΥΖΑΣ θέλει να αναφέρει τα εξής:
Μετά από μια πολύ δύσκολη και απαιτητική σεζόν για το πρωτάθλημα της Γ΄Εθνικής η ιστορική μας ομάδα δεν κατάφερε να παραμείνει στην κατηγορία, έχοντας καταβάλει μια τεράστια όσο και τίμια προσπάθεια, μακριά από «συνομωσίες», με αγώνες στο γήπεδο και όχι έξω από αυτό!
Οι αγωνιστικές και οικονομικές απαιτήσεις του φετινού μαραθωνίου των 34 αγωνιστικών ήταν τεράστιες και ο σύλλογός μας δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει, έχοντας να συναγωνιστεί πολλές ομάδες με σαφώς μεγαλύτερο μπάτζετ.
Παρά τις αντιξοότητες του καλοκαιριού και με σημαία την αγάπη μας στην ομάδα παλέψαμε .
Ευχαριστούμε θερμά όσους μας στήριξαν, όσους ήταν δίπλα μας όλη τη σεζόν, τους χορηγούς μας, τους φιλάθλους της ομάδας μας, που στα κρίσιμα ματς ήταν κοντά μας και μας ενίσχυσαν με την φωνή τους. Συγγνώμη που τους απογοητεύσαμε, αλλά κάποια πράγματα είναι πάνω από τις δυνάμεις μας…
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Βύζας Μεγάρων: Στα νομικά μέτρα κατά συκοφαντικών δημοσιευμάτων και σχολίων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

