O πρώτος εμβολιασμός στη χώρα μας που σηματοδοτεί την αρχή του τέλους κατά του κοροναϊού είναι γεγονός!
Ο πρώτος πολίτης που εμβολιάστηκε είναι η Ευσταθία Καμπισιούλη, νοσηλεύτρια ΜΕΘ στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», ανοίγοντας έτσι το πρόγραμμα «Ελευθερία».
Σχετικά Άρθρα:
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Νίκος Χαρδαλιάς: Πρωτιά της Περιφέρειας Αττικής στην απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων
“Αττική μπροστά”
Ευ. Τουρνάς προς τους Δήμους της Αττικής: «Από τις 23 Ιουνίου ξεκινούν οι έλεγχοι – Η κλιματική κρίσ...
Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας
Λαγοκέφαλος: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσει – Οι 4 οδηγίες από τον Ερυθρό Σταυρό
ΕΛΛΑΔΑ
Πυρκαγιά σε δασική έκταση στον Σχίνο Κορινθίας
ΕΛΛΑΔΑ
Πυροσβεστική: Στην Ελευσίνα τα 3 νέα ελικόπτερα Leonardo
Ελευσίνα

