Σε ένα πολύ αισιόδοξο κλίμα διεξήχθησαν χθες(12/6) οι εκλογές στον Βύζαντα Μεγάρων, όπου εκλέχτηκε το νέο 9μελες ΔΣ που θα διοικήσει τα επόμενα χρόνια την ομάδα.
Κατόπιν της ψηφοφορίας, τα μέλη που εξελέγησαν είναι τα εξής:
Ελευθέριος Σταμέλος, Δημήτριος Παπαδόπουλος, Αντώνιος Υψηλάντης, Ιωάννης Τουμπανιάρης, Αλέξανδρος Λούπας, Αθανάσιος Νικολάου, Μαρίνα Κλούδα, Χρήστος Δρίτσας και Ευάγγελος Σάλτας.
Μέσα στο νέο σχήμα είναι και κάποια νέα μέλη, που έρχονται με όρεξη και διάθεση να βοηθήσουν σε αυτή τη νέα προσπάθεια.
Τις επόμενες μέρες θα συνέλθει και σε σώμα το νέο ΔΣ του συλλόγου και εν συνεχεία θα ξεκινήσει ο σχεδιασμός για το νέο πρωτάθλημα.
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Βύζας Μεγάρων: Στα νομικά μέτρα κατά συκοφαντικών δημοσιευμάτων και σχολίων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

