Στη σύλληψη ενός 25χρονου οδηγού μοτοσικλέτας και της 22χρονης συνεπιβάτιδάς του προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές μετά από επεισοδιακή καταδίωξη που ξεκίνησε στα Μέγαρα και ολοκληρώθηκε στο Κερατσίνι.
Επεισοδιακή καταδίωξη
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., περίπου στις 15:30 το μεσημέρι της Δευτέρας αστυνομικοί εντόπισαν στην περιοχή των Μεγάρων τη μηχανή να κινείται χωρίς πινακίδες και έκαναν σήμα στον οδηγό να σταματήσει για έλεγχο.
Ωστόσο, εκείνος δεν συμμορφώθηκε με τις υποδείξεις των αστυνομικών και ανέπτυξε μεγάλη ταχύτητα, επιχειρώντας να διαφύγει μέσω της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου.
Ακολούθησε καταδίωξη, η οποία εξελίχθηκε κατά μήκος της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου και της λεωφόρου Σχιστού, πριν καταλήξει στη λεωφόρο Σαλαμίνος, στο κέντρο του Κερατσινίου.
Τροχαίο στο Κερατσίνι
Φτάνοντας στο Κερατσίνι, η μοτοσικλέτα συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο που μετέφερε μαθητές, βάζοντας τέλος στην κινηματογραφικού τύπου καταδίωξη.
Συνελήφθησαν
Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά οι δύο αναβάτες της μηχανής, ενώ δεν υπήρξε τραυματισμός μεταξύ των παιδιών και των υπολοίπων επιβαινόντων στο σχολικό λεωφορείο.
Οι δύο νεαροί μεταφέρθηκαν αρχικά με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Τζάνειο Νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.


