Το χάρο με τα μάτια του υπό τη μορφή μιας τεράστιας λακκούβας που κατάπιε το αυτοκίνητο όπου επέβαινε είδε ενας οδηγός στα Μέγαρα. Ο εργολάβος όπως λένε οι περίοικοι το έχει παρατήσει έτσι εδώ και εβδομάδες.Ο καθένας σκάβει και τα παρατάει όπως θέλει; Αλήθεια τους ελέγχει κανείς αυτούς τους κυρίους ;Επιβάλλονται τα ανάλογα πρόστιμα;
Ο επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού «Μαζί με Όραμα» κ. Κλεάνθης Βαρελάς μέσω του προφίλ του στο facebook εξέδωσε την κάτωθι ανακοίνωση …
Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Είναι γεγονός ότι το οδικό δίκτυο του δήμου δεν είναι σε καλή κατασταση,αλλα να είναι και άκρως επικίνδυνο πάει πολύ! Πρίν λίγο αυτοκίνητο συμπολίτη μας «βούλιαξε» μέσα στην πόλη σε κρατήρα που δημιουργήθηκε από την βροχή.
Σχετικά Άρθρα:
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Φωτιά τώρα στον Ασπρόπυργο κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη
Ασπρόπυργος
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

