Σε ανακοίνωση προέβη μετά το χθεσινό ματς με τον Μανδραϊκό η διοίκηση της Νέας Περάμου, όπου κάνει λόγω για ακαταλληλότητα του γηπέδου Ελευσίνας, όπου διεξήχθη η αναμέτρηση.
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση
«Η ποδοσφαιρική οικογένεια της νέας Περάμου ευχαριστεί για την φιλοξενία και το άψογο κλίμα της διεξαγωγής του σημερινού αγώνα και εύχεται στον πρωτοπόρο Μανδραικο καλή συνέχεια με υγεία!
Όσον αφορά για την διοργανώτρια ΕΠΣΔΑ, μπορεί να μας πληροφορήσει γιατί το γήπεδο αφού έχει κριθεί ακατάλληλο απ’ τον δήμο όρισε το παιχνίδι εκεί ? Γιατί θέλει να ταλαιπωρεί ομάδες που παλεύουν να αθλούνται νόμιμα και πολλοί άνθρωποι παράγοντες κουράζονται για να υπάρχει πρωτάθλημα ?
Ποιον θέλει να ταλαιπωρήσει?
Χαθηκαν τόσα νόμιμα γήπεδα ?
Τι πρέπει να κάνουμε για να δούμε άσπρη μέρα να πηδήξουμε στον ασβέστη?
Τα συμπεράσματα δικά σας εκλέκτορες των γνωστών αγνώστων».
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στο soccerlive.gr
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Βύζας Μεγάρων: Στα νομικά μέτρα κατά συκοφαντικών δημοσιευμάτων και σχολίων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

