Απογοητευτική εμφάνιση και αποκλεισμό από την 1η φάση του Κυπέλλου Δυτικής Αττικής γνώρισε ο ΑΟ Μίμα Μικρασιατική Μελί Μεγάρων, που ηττήθηκε με 4-1 από τον Πυρρίχιο Ασπροπύργου στο γήπεδο Γκορυτσάς.
Η ομάδα των Μεγάρων παρουσιάστηκε κατώτερη των περιστάσεων και δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί ούτε αγωνιστικά ούτε ψυχολογικά, ειδικά μετά την αποβολή του Κήττα, που άφησε την ομάδα με παίκτη λιγότερο. Παρά το γκολ του Νταούτ Σταφάι, η Μικρασιατική δεν κατάφερε να βρει ρυθμό και υπέκυψε στην ανωτερότητα του αντιπάλου.
Τα τέρματα για τον Πυρρίχιο σημείωσαν οι Αγγελιδάκης (45’, 48’), Φετφατζίδης με αυτογκόλ (65’) και στο 79’.
Διαιτητής της αναμέτρησης ήταν ο Αριστείδης Αλιάγας, με βοηθούς τους Α. Βαλκάνο και Γ. Φούρκα.

Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Βύζας Μεγάρων: Στα νομικά μέτρα κατά συκοφαντικών δημοσιευμάτων και σχολίων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

