Σήμερα παρέλαβε ο ΔΗΜΟΣ δύο (2) καινούργια λεωφορεία, τα οποία εμείς είχαμε εξασφαλίσει και αγοράσει μέσω των αντισταθμιστικών του ΑΔΜΗΕ, τα οποία θα εξυπηρετούν τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών και για τα οποία αντισταθμιστικά κάποιοι αντιδρούσαν και δεν τα ήθελαν, ενώ τώρα θα καμαρώνουν για τον τεράστιο στόλο καινούργιων οχημάτων, που απέκτησε ο ΔΗΜΟΣ μέσω ΑΔΜΗΕ. Τα λεωφορεία αυτά δεν παρελήφθησαν πέρσι λόγω καθυστέρησης παραγωγής τους από το εργοστάσιο αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο πρώην Δήμαρχος Μεγάρων Γρηγόρης Σταμούλης.

Σχετικά Άρθρα:
Το EKO Acropolis Rally επιστρέφει στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεγαρέων
ΜΕΓΑΡΑ
Σε εξέλιξη φωτιά στα Μέγαρα – Επιχειρούν 5 πυροσβεστικά οχήματα κοντά σε πτηνοτροφείο
ΜΕΓΑΡΑ
Συνελήφθη 39χρονος οδηγός που έτρεχε με 203 χλμ./ώρα στα Μέγαρα, επιχείρησε να δωροδοκήσει αστυνομικ...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δυτική Αττική : «Ευ. Τουρνάς στη Βουλή - Προέχει η ασφάλεια των πυροσβεστών» – Ενίσχυση της συνεργασ...
Ασπρόπυργος
Μέγαρα : Νέες καταγγελίες για ρευματοκλοπές - Οι αρχές εντοπίζουν και ξηλώνουν χιλιόμετρα καλωδίων
Ασπρόπυργος
Τραγικό περιστατικό στη θάλασσα της Βαρέας Μεγάρων – Νεκρός 58χρονος άνδρας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

