Η Πρόεδρος κα Ιωάννα Ρήγα και το Δ.Σ. του ΑΓΣ ΒΥΖΑΣ ευχαριστούν θερμά τον Δήμαρχο Μεγαρέων κ. Γρηγόριο Σταμούλη αλλά και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μεγαρέων που αποδέχτηκαν και ενέκριναν το αίτημα μας για την οικονομική ενίσχυση της ιστορικής ομάδας της πόλης των
Μεγάρων.
Με την αρωγή των αιρετών μας, των χορηγών μας αλλά και του φίλαθλου κόσμου, ξεκινάμε το «ταξίδι» μας στην Γ’ Εθνική.
Εκ του Δ.Σ
Η Πρόεδρος Ιωάννα Ρήγα
Ο Γ. Γραμματέας Αντώνης Υψηλάντης
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Βύζας Μεγάρων: Στα νομικά μέτρα κατά συκοφαντικών δημοσιευμάτων και σχολίων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

