Ένα ακόμα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την ενίσχυση της τοπικής υποδομής γίνεται πράξη!
Η Περιφέρεια Αττικής, σε συνεργασία με την ΕΥΔΑΠ, προχωρά στην υπογραφή της σύμβασης για το έργο «Υδροδότηση Οικισμού Κινέτας Μεγάρων».
???? Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025, 12:00 μ.μ.
???? Δημοτικό Κατάστημα Κινέτας (Παλαιά Εθνική Οδός Αθηνών-Κορίνθου 147)
???? Παρόντες στην εκδήλωση:
• Νίκος Χαρδαλιάς, Περιφερειάρχης Αττικής
• Γιώργος Στεργίου, Πρόεδρος Δ.Σ. της ΕΥΔΑΠ
• Χάρης Σαχίνης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ
???? Με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2021-2027
???? Για μια καλύτερη, πιο υγιεινή και δίκαιη καθημερινότητα
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Το EKO Acropolis Rally επιστρέφει στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεγαρέων
ΜΕΓΑΡΑ

