Μετά την δοξολογία για την 1η του έτους ακολούθησε κοπή της Βασιλόπιτας στο Δημαρχείο Μεγαρων.
Ο Δήμαρχος Μεγαρέων Γρηγόρης Σταμούλης δήλωσε σχετικά:
Το νόμισμα κέρδισαν τα Μ.Μ Ε και το παρέλαβε με το σχετικό δώρο, ως εκπρόσωπος η κ. Σταματιάδη Αλέκα,όπου τιμήθηκαν οι διακριθέντες για το 2022, οι εθελοντές Υποστράτηγος ε.α κ. Γκιώνης Ευάγγελος και κ. Χατζηπολυχρόνη Φωτεινή (από Νέα Πέραμο), καθώς ο κ. Πρωτόπαπας Δημήτριος, ως εκπρόσωπος της διεύθυνσης καθαριότητας και η υπάλληλος κ. Τσολιάκου Μαρία. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.

Σχετικά Άρθρα:
Βαρέα Μεγάρων: Σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας στην παραλία με ναυαγοσώστη
Βαρέα Μεγάρων
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

