Μία γυναίκα 31 ετών, που νοσηλεύονταν με κορονοϊό στο Θριάσιο Νοσοκομείο κατέληξε την Κυριακή έπειτα από μάχη που έδωσε. Η 31χρονη είχε υποκείμενα νοσήματα και δεν ήταν εμβολιασμένη.
Ο θάνατος της συμπεριλαμβάνεται στην έκθεση του ΕΟΔΥ με τους νεκρούς που καταγράφηκαν συνολικά στην χώρα την Κυριακή 25/7.
Υπενθυμίζεται ότι μόνο 42 στους 4.600 ασθενείς που διασωληνώθηκαν συνολικά στη χώρα μας, από τον Φεβρουάριο μέχρι πριν μια βδομάδα, είχαν πλήρως εμβολιαστεί. Το 99% των ασθενών που νόσησαν βαριά και χρειάστηκε να διασωληνωθούν αφορούσε σε άτομα είτε ανεμβολίαστα ή μερικώς εμβολιασμένα.
Σχετικά Άρθρα:
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Νίκος Χαρδαλιάς: Πρωτιά της Περιφέρειας Αττικής στην απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων
“Αττική μπροστά”
Ευ. Τουρνάς προς τους Δήμους της Αττικής: «Από τις 23 Ιουνίου ξεκινούν οι έλεγχοι – Η κλιματική κρίσ...
Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας
Λαγοκέφαλος: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσει – Οι 4 οδηγίες από τον Ερυθρό Σταυρό
ΕΛΛΑΔΑ
Πυρκαγιά σε δασική έκταση στον Σχίνο Κορινθίας
ΕΛΛΑΔΑ
Πυροσβεστική: Στην Ελευσίνα τα 3 νέα ελικόπτερα Leonardo
Ελευσίνα

