Κλειστή από σήμερα και για δέκα ημέρες η Υπηρεσία Εσόδων στο Δημαρχείο Μεγάρων, λόγω διαπιστωμένου θετικού κρούσματος covid-19 σε υπάλληλο του Δήμου.
Διαπιστώθηκε σήμερα Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021, θετικό κρούσμα covid – 19 σε εργαζόμενο υπάλληλο του Δήμου, στην Υπηρεσία Εσόδων, στο ισόγειο του Δημαρχείου Μεγάρων και γι’ αυτό το λόγο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, τηρουμένων των σχετικών υγειονομικών πρωτοκόλλων και οδηγιών θα παραμείνει το Γραφείο κλειστό από σήμερα και για δέκα ημέρες.
Εκ του Γραφείου Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων
Σχετικά Άρθρα:
Δύο σχολεία του Δήμου Μεγαρέων εντάσσονται στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» – Ξεκινούν σημαντικές ...
ΔΗΜΟΣ
Προχωρούν οι Αποκαταστάσεις στο Αλεποχώρι – Σύντομα Ασφαλής η Οδός Μαζίου Αλεποχωρίου
ΔΗΜΟΣ
1ο Φεστιβάλ Στίβου Δημοτικών Σχολείων στον Δήμο Μεγαρέων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Εκδήλωση μνήμης για την Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τον Δήμο Μεγαρέων
ΔΗΜΟΣ
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Περάμου μπαίνει ξανά σε τροχιά ολοκλήρωσης
ΔΗΜΟΣ
Ξεκίνησαν οι εγγραφές στους βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου Μεγαρέων για τη σχολική χρονιά 2026-20...
ΔΗΜΟΣ

