Το Σαββατοκύριακο 12 και 13 Μαίου διεξήχθη στην Ελευσίνα το τουρνουά μπάσκετ της ΕΟΚ γαλανόλευκα αστέρια όπου συμμετείχαν αθλητές από σωματεία της Αττικής.
Στο τουρνουά αυτό συμμετείχε και ένα δικό μας παιδί, ένα παιδί της πόλης μας και αθλητής της ΝΕΜ ο Ζαχαρίας Δουλγεράκης με την ομάδα της Πειθαρχείας.
Ο Ζαχαρίας είναι γεννηθείς το 2011 όπου μετά από δύο κλήσεις που έγιναν κατάφερε και τον επέλεξαν στο να συμμετέχει στο εν λόγω τουρνουά και έκανε περήφανους όλους μας αλλά και την πόλη μας τα Μέγαρα καθώς αγωνίστηκε με παίκτες από άλλα μεγάλα σωματεία όπως του Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού – Αμαρουσίου.
Ζαχαρία συγχαρητήρια, ακόμη πιο ψηλά!
πηγή aixminews.gr
Σχετικά Άρθρα:
Η Νέα Πέραμος υποδέχεται το τρόπαιο του Πρωταθλητή Ελλάδας 2026 της ΑΕΚ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

