Ο δήμαρχος Μεγαρέων Παναγιώτης Μαργέτης προέβη στην εξής δήλωση μετά από την κατάκτηση του UNICEF Trophy απο την Νεανική Εστία Μεγαρίδος B.C.
Συγκεκριμένα δήλωσε
Ό,τι και να πούμε σήμερα για την ομάδα μας, την ομάδα της ΝΕΜ, θα είναι λίγο. Ημέρα μεγάλης επιτυχίας της και μεγάλης χαράς για όλους μας. Μα και ημέρα υπερηφάνειας. Με άσβεστο αγωνιστικό πάθος και παλμό και κορυφαίο αθλητικό ήθος διεκδίκησε το κύπελλο Unicef Trophy και το πήρε και τώρα θα παλέψει με τις καλύτερες ομάδες του ελληνικού μπάσκετ. Ίση προς ίσους. Γιατί η ΝΕΜ ανήκει εκεί και βρίσκεται εκεί. Ανάμεσα στις καλύτερες ομάδες του ελληνικού μπάσκετ. Συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες και σε όλο το team. Coach Μάνταλε τα κατάφερες μαζί με όλους σας. Ολόψυχα συγχαρητήρια.
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Βύζας Μεγάρων: Στα νομικά μέτρα κατά συκοφαντικών δημοσιευμάτων και σχολίων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

