Μια μια πολύ σοβαρή καταγγελία μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook ανακοίνωσε ο Πρόεδρος του Βύζαντα Μεγάρων Δημήτρης Παπαδόπουλος.
Ακολουθεί η σχετική ανάρτηση που δημοσίευσε:
«Αγαπητοί φίλοι του ΒΥΖΑ
Σας ανακοινώνω την δυσαρέσκεια μου
Τρέχω Με περιφέρεια και δημαρχία για ενίσχυσή τησ ομάδος.
Δέχομαι πόλεμο από παντού δεν θέλουν το ΒΥΖΑ Στην Γ εθνική προσπαθώ να τον κρατήσω με μεγάλη προσπάθεια και ευχαριστώ τους συνεργάτες μου αυτοί είναι. Ο Σταμελος Ελευθέριος που βοηθάει την ομάδα αφιλοκερδώς, τον Αντώνη Υψηλάντη, και τον Βασίλη πανο που ανέλαβε φροντιστής αφιλοκερδώς. Τους ευχαριστώ και θα προσπαθήσουμε μαζί μέχρι Τέλους.
Θέλουν η δεν θέλουν θα προσπαθήσουμε να τον κρατήσουμε στην Γ εθνική».
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Βύζας Μεγάρων: Στα νομικά μέτρα κατά συκοφαντικών δημοσιευμάτων και σχολίων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

