Στο νοσοκομείο της Θήβας νοσηλευόταν ένα κορίτσι, το οποίο είχε βρεθεί θετικό στον κορωνοϊό.
Η άτυχη 15χρονη μπήκε το πρωί της Τετάρτης (3/2) στο νοσοκομείο, ωστόσο λίγες ώρες αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή σε αυτό.
Ο δήμαρχος τη Θήβας Γιώργος Αναστασίου σε δηλώσεις που έκανε στο evima. gr ανέφερε τα εξής: «η 15χρονη εισήχθη σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο της Θήβας με συμπτώματα του ιού. Δυστυχώς πληροφορηθήκαμε το δυσάρεστο γεγονός και κάνω έκκληση στους δημότες για μεγάλη προσοχή και αυστηρή τήρηση των μέτρων».
Σύμφωνα με πληροφορίες η 15χρονη είχε υποκείμενα νοσήματα, ενώ εκτός από την ίδια και η μητέρα της νοσηλεύεται διασωληνωμένη στον Εαυγγελισμό.
Σχετικά Άρθρα:
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Νίκος Χαρδαλιάς: Πρωτιά της Περιφέρειας Αττικής στην απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων
“Αττική μπροστά”
Ευ. Τουρνάς προς τους Δήμους της Αττικής: «Από τις 23 Ιουνίου ξεκινούν οι έλεγχοι – Η κλιματική κρίσ...
Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας
Λαγοκέφαλος: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσει – Οι 4 οδηγίες από τον Ερυθρό Σταυρό
ΕΛΛΑΔΑ
Πυρκαγιά σε δασική έκταση στον Σχίνο Κορινθίας
ΕΛΛΑΔΑ
Πυροσβεστική: Στην Ελευσίνα τα 3 νέα ελικόπτερα Leonardo
Ελευσίνα

