Ένα χρόνο μετά τη φωτιά που κατέκαψε κ κατέστρεψε τα σπίτια κα τα όνειρα μας και μετέτρεψε τον παράδεισο της Κινετας σε κόλαση οι πυρόπληκτοι παραμένουν χωρίς σπίτια- χωρίς άδειες- χωρίς επισκευές αλλά με μπόλικα αποκαΐδια –μπάζα -αμίαντο και φυσικά υποσχέσεις.
Είμαστε εδώ και διεκδικούμε να ξαναφτιαχτούν όλα τα σπίτια και να αναγνωρισθεί η νομιμότητα των οικισμών
Την Τρίτη το απόγευμα της 23ης Ιουλίου 2019 σε ώρα και ακριβές σημείο που θα ανακοινωθεί έγκαιρα και αφού γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες προς τις αρχές.
Κλείνουμε συμβολικά τη Νέα Εθνική Οδό.
Διαμαρτυρόμαστε και διεκδικούμε το αυτονόητο.
Μείνετε μαζί μας για νέα ανακοίνωση με λεπτομέρειες για το ακριβές σημείο.
Με εκτίμηση
Συντονιστική Επιτροπή Πυρόπληκτων Κινέττας.
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Το EKO Acropolis Rally επιστρέφει στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεγαρέων
ΜΕΓΑΡΑ

