Δυο λαθροθήρες συνέλαβε η Ομοσπονδιακή θηροφυλακή της Δ’ Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Στερεάς Ελλάδος για νυχτερινή λαθροθηρία.
Το βράδυ της Τρίτης 16 Ιουλίου 2019 σε περιπολία του Ομοσπονδιακού Θηροφύλακα της Δ’ ΚΟΣΕ με έδρα τον ΚΣ Μεγάρων μαζί με μέλος τους ΔΣ του συλλόγου εντοπίστηκε αυτοκίνητο να κινείται ύποπτα στην περιοχή Κρύπτες Μεγάρων.
Λίγο αργότερα ακούστηκε μια τουφεκιά και λίγο αργότερα κατάφεραν να σταματήσουν το ύποπτο αυτοκίνητο. Μέσα στο αυτοκίνητο επέβαιναν δυο άνδρες και ό ένας από αυτούς είχε ένα κυνηγετικό όπλο έτοιμο προς χρήση. Επίσης υπήρχε και ένας σκοτωμένος λαγός.
Έγινε κατάσχεση του κυνηγετικού όπλου και τους σκοτωμένου λαγού και η υπόθεση πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης.

πηγη iHunt.gr
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Το EKO Acropolis Rally επιστρέφει στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεγαρέων
ΜΕΓΑΡΑ

