Ανακοίνωση του ΑΣ «Ευκλείδης Μεγάρων»
Ένα υπέροχο τουρνουά μπάσκετ ολοκληρώθηκε. Δεκάδες παιδιά για 3 ημέρες έπαιξαν με την ψυχή τους, γέμισαν με χαμόγελα ενθουσιασμού το κλειστό των Μεγάρων και έδωσαν αξία στο μότο “συμμετοχή στο παιχνίδι για όλους”.
Συγχαρητήρια στους υπεύθυνους του τμήματος μπάσκετ του συλλόγου μας και ιδιαίτερα στον Σπύρο Αιγινίτη, για την άψογη διοργάνωση του τουρνουά.
Ευχαριστούμε τον κο Κλεάνθη Βαρελά και τον πρόεδρο του Ηροδώρου κο Τσιούνη Σπύρο που μας τίμησαν με την παρουσία τους.
Ευχαριστούμε τις ομάδες που συμμετέιχαν: ΑΓΣ Ν. Περάμου, Πανελευσινιακός, ΟΚ Ελευσίνας και Θριά Ασπροπύργου.
Σχετικά Άρθρα:
Η Νέα Πέραμος υποδέχεται το τρόπαιο του Πρωταθλητή Ελλάδας 2026 της ΑΕΚ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

