Όχημα/πολυμηχάνημα για την αποκομιδή κλαδιών, φύλλων, σύμμεικτων υλικών & ογκωδών αντικειμένων καθώς και απορριμμάτων, προσέφερε η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Αττικής στο Δήμο Μεγάρων σε υλοποίηση απόφασης που είχε ληφθεί λίγο διάστημα μετά τις καταστρεπτικές φωτιές (Αύγουστος 2018) σε οικισμούς της Κινέτας και την αποτέφρωση περίπου 60. 000 στρ. του Όρους Γερανείων.
Η παράδοση του οχήματος Bobcat στο Δήμο Μεγάρων έγινε στις εγκαταστάσεις της ERGON ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΕΠΕ -μειοδότρια στον προκηρυχθέντα διαγωνισμό- από τον Πρόεδρο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής, Γιώργο Ιωακειμίδη με παραλήπτη τον Δήμαρχο Μεγαρέων, Γρηγόρη Σταμούλη στην διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκαν οι πολλαπλές δυνατότητες λειτουργίας του πολυμηχανήματος.

πηγη myota.gr
Σχετικά Άρθρα:
Βαρέα Μεγάρων: Σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας στην παραλία με ναυαγοσώστη
Βαρέα Μεγάρων
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

