Όσον αφορά τη σιδηροδρομική γραμμή, τα Ελληνικά Πετρέλαια θα διαθέσουν 27 εκατομμύρια ευρώ για τις απαραίτητες μελέτες. Η γραμμή όπως φαίνεται θα κανονικοποιηθεί ώστε να υπάρχει διαλειτουργικότητα με το υπόλοιπο δίκτυο του Προαστιακού, ενώ πέρα από την υποδομή και την επιδομή θα εγκατασταθούν σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση. Στις μελέτες περιλαμβάνεται επίσης η ανακαίνιση των σταθμών και των περιβάλλοντων χώρων καθώς και ποδηλατόδρομοι.
Μετά την ολοκλήρωση των μελετών, η ΕΡΓΟΣΕ θα αναλάβει την εξεύρεση της χρηματοδότησης για την πραγματοποίηση των έργων αλλά και τις απαλλοτριώσεις που θα απαιτηθούν κατά μήκος της διαδρομής της γραμμής παρόλο που αυτή θα ακολουθήσει την παλιά της όδευση.
Για όσους έχουν απορία, το ενδιαφέρον της ΕΛ.ΠΕ για τη συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή φαίνεται πως έχει να κάνει με το πετρέλαιο. Παράλληλα με τη σιδηροδρομική γραμμή, στο τμήμα μεταξύ των διυλιστηρίων Ελευσίνας και Ασπροπύργου θα κατασκευαστούν δύο αγωγοί πετρελαίου με σκοπό να αντικαταστήσουν δύο παλαιότερους που βρίσκονται μέχρι και σήμερα σε λειτουργία παρόλο που πάνω σε αυτούς έχουν κτιστεί παράνομα κατοικίες και άλλα κτίσματα με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα ασφαλείας. Άγνωστο είναι αν η κατασκευή των αγωγών θα περιλαμβάνεται στην ίδια εργολαβία με τη σιδηροδρομική γραμμή, η βιασύνη όμως προκειμένου το έργο να γίνει πριν ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, ίσως υπονοεί ακριβώς αυτό.
Η μετρική σιδηροδρομική γραμμή Πειραιά – Πάτρας (τμήμα των σιδηροδρόμων Πελοποννήσου – ΣΠΑΠ) σταμάτησε τη λειτουργία της το 2007. Το τμήμα από τους Αγίους Αναργύρους έως και την Κόρινθο παραμένει άθικτο αλλά εγκαταλελειμμένο.