Στην τελική ευθεία για τις χιλιομετρικές χρεώσεις των διοδίων βρίσκεται η Ολυμπία Οδός. Το νέο αυτό σύστημα είναι βασισμένο στην αναλογική χιλιομετρική χρέωση που βελτιώνει το υφιστάμενο ζωνικό σύστημα με τους συμβατικούς σταθμούς Διοδίων κάνοντας προσθήκη Ηλεκτρονικών Πυλών σε στρατηγικά σημεία.
Αυτό θα δημιουργήσει το λεγόμενο υβριδικό σύστημα, δηλαδή ένα μεικτό σύστημα που η αναλογική χρέωση θα απευθύνεται στους χρήστες e-pass και η ζωνική (σημερινή) χρεώση στους χρήστες με μετρητά.
Ο εξοπλισμός θα τοποθετηθεί στις εισόδους και εξόδους 13 ανισόπεδων κόμβων της Ολυμπίας Οδού, οι οποίοι είναι οι εξής:
Α/Κ Νέας Περάμου
Α/Κ Μεγάρων
Α/Κ Πάχης
Α/Κ Αγίων Θεοδώρων
Α/Κ Λουτρακίου Α/Κ Επιδαύρου
Α/Κ Ζευγολατιού
Α/Κ Κιάτου
Α/Κ Δερβενίου
Α/Κ Ακράτα
Α/Κ Καλαβρύτων
Α/Κ Σελιανίτικω
Α/Κ Δρεπάνου
Στα Μέγαρα, το Λουτράκι, την Επίδαυρο και τα Σελιανίτικα θα κατασκευαστούν τέσσερα νέα κτίρια υποστήριξης, ενώ στους υπόλοιπους κόμβους ο εξοπλισμός θα υποστηρίζεται από τα κτίρια των αδειοδοτημένων πλευρικών σταθμών διοδίων.
Ο εξοπλισμός θα αποτελείται από αισθητήρες, κάμερες και κεραίες τεχνολογίας DSRC για την ανάγνωση των πομποδεκτών. Θα υπάρχουν κάμερες καταγραφής της πινακίδας του οχήματος για την ταυτοποίηση του χρήστη σε περίπτωση μη ανάγνωσης πομποδέκτη και μη παροχής πίστωσης αλλά και κάμερες βίντεο γενικού πλάνου ως εφεδρεία σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η ταυτοποίηση κάποιου οχήματος.