Μήνυμα έστειλε το 112 της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, με αφορμή την πρώτη ημέρα του lockdown για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.
Στο μήνυμα αναφέρεται: «Περιορισμός κυκλοφορίας, μετακινούμαστε μόνο με SMS για εξυπηρέτηση απαραίτητων αναγκών. Μένουμε στο σπίτι, μένουμε ασφαλείας. Ενημερωνόμαστε για τα μέτρα επιδημιολογικού συναγερμού».

Σχετικά Άρθρα:
Δυτική Αττική : «Ευ. Τουρνάς στη Βουλή - Προέχει η ασφάλεια των πυροσβεστών» – Ενίσχυση της συνεργασ...
Ασπρόπυργος
Ευ. Τουρνάς προς τους Δήμους της Αττικής: «Από τις 23 Ιουνίου ξεκινούν οι έλεγχοι – Η κλιματική κρίσ...
Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας
Πυροσβεστική: Στην Ελευσίνα τα 3 νέα ελικόπτερα Leonardo
Ελευσίνα
Δήμος Μάνδρας–Ειδυλλίας: Σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την αντιπυρική περίοδο
Αρμόδιος Δρίκος
Στην πρώτη γραμμή της Πολιτικής Προστασίας ο Δήμος Μάνδρας-Ειδυλλίας
Αρμόδιος Δρίκος
Κακοκαιρία «Erminio»: Μήνυμα του 112 στην Αττική
Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας

