Ο Δημοτικός συνδυασμός Όμορφες Πόλεις Μέγαρα – Νέα Πέραμος εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση για τον κοροναϊό:
Τελικά γιατί πρέπει να ενημερωνόμαστε για θέματα υγείας στο χώρο του δήμο μας μέσω των τοπικών ΜΜΕ;
Η επιτροπή υγείας του δήμου μας λειτουργεί και συνεδριάζει συντονισμένα ανά τακτά διαστήματα;
Απαιτούμε άμεση ενημέρωση από τον δήμο Μεγαρέων τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα για το τι συμβαίνει στις πόλεις μας!
Περνάμε μια πρωτοφανής πανδημία που μας έχει επηρεάσει όλους σε όλα τα επίπεδα ψυχολογικά και οικονομικά.
Ενημερώστε μας για τα μέτρα που λαμβάνει καθημερινά ο Δήμος για τους πολίτες του. Αναλάβετε την ευθύνη επιτέλους της επίσημης ενημέρωση προς τους δημότες της πόλης μας !!!
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Το EKO Acropolis Rally επιστρέφει στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεγαρέων
ΜΕΓΑΡΑ

