Σύμφωνα με ανακοίνωση του Προέδρου του ΚΕΠ Υγείας Μεγάρων Κώστα Καράμπελα, το ΚΕΠ Υγείας σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ διοργανώνουν τεστ γρήγορης ανίχνευσης covid-19 στην Κεντρική Πλατεία Μεγάρων την Τρίτη 2 Μαρτίου 2021 από ώρας 10:00 έως 15:00
- Πρεσέλευση πεζή
- Απαραίτητη η προσκόμιση του ΑΜΚΑ
- Απάντηση θα δίνεται τυηλεφωνικά για θετικά τεστ και με SMS για αρνητικά
- Μήνυμα με αριθμό 1 στο 13033
Δήλωση του κ. Καράμπελα:
“Σε δύσκολες εποχές, με το τρίτο κύμα της πανδημίας από τον COVID-19 σε εξέλιξη, όλοι εμείς, ως διοίκηση, συνεχίζουμε να είμαστε εδώ στην πρώτη γραμμή, έχοντας πλάνο, στόχους και πρόγραμμα με σκοπό την προστασία της υγείας των συμπολιτών μας.
Τηρώντας λοιπόν τα μέτρα, φορώντας μάσκες, κρατώντας αποστάσεις, ας προσέλθουμε όλοι μας να κάνουμε το ειδικό τεστ για τον κορονωϊό”.
Σχετικά Άρθρα:
Δύο σχολεία του Δήμου Μεγαρέων εντάσσονται στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» – Ξεκινούν σημαντικές ...
ΔΗΜΟΣ
Προχωρούν οι Αποκαταστάσεις στο Αλεποχώρι – Σύντομα Ασφαλής η Οδός Μαζίου Αλεποχωρίου
ΔΗΜΟΣ
1ο Φεστιβάλ Στίβου Δημοτικών Σχολείων στον Δήμο Μεγαρέων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Εκδήλωση μνήμης για την Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τον Δήμο Μεγαρέων
ΔΗΜΟΣ
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Περάμου μπαίνει ξανά σε τροχιά ολοκλήρωσης
ΔΗΜΟΣ
Ξεκίνησαν οι εγγραφές στους βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου Μεγαρέων για τη σχολική χρονιά 2026-20...
ΔΗΜΟΣ

