Φωτιά ξέσπασε σε εργοστάσιο πολυεστερικών στη Λεωφόρο ΝΑΤΟ στον Ασπρόπυργο ενώ εστάλη μήνυμα του 112 προς τους κατοίκους.
Στο σημείο βρίσκονται 30 πυροσβέστες με 11 οχήματα ενώ πριν λίγο ήρθε και μήνυμα του 112 που προειδοποιεί τους κατοίκους να παραμείνουν σε κλειστούς χώρους.

Σχετικά Άρθρα:
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Νίκος Χαρδαλιάς: Πρωτιά της Περιφέρειας Αττικής στην απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων
“Αττική μπροστά”
Ευ. Τουρνάς προς τους Δήμους της Αττικής: «Από τις 23 Ιουνίου ξεκινούν οι έλεγχοι – Η κλιματική κρίσ...
Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας
Λαγοκέφαλος: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσει – Οι 4 οδηγίες από τον Ερυθρό Σταυρό
ΕΛΛΑΔΑ
Πυρκαγιά σε δασική έκταση στον Σχίνο Κορινθίας
ΕΛΛΑΔΑ
Πυροσβεστική: Στην Ελευσίνα τα 3 νέα ελικόπτερα Leonardo
Ελευσίνα

