Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος επέστρεψε στα κοινά του Βύζαντα Μεγάρων ώστε να βγάλει την ομάδα από τον λήθαργο μετά τις άκαρπες δύο συνελεύσεις. Ο ίδιος ανάρτησε στον προσωπικό λογαριασμό και τόνισε τα εξής:
Φίλοι και φίλες του ιστορικού ΒΥΖΑΝΤΑ ,μετά τις τελευταίες εξελίξεις στην ομάδα μας τις άκαρπες δυο συνελεύσεις που έγιναν και την μη πρόθεση της απερχόμενης διοίκησης όπως δήλωσαν ομόφωνα παρουσία των μελών της γεν. συνέλευσης να μην συνεχίσουν στα διοικητικά του συλλόγου ,και μπροστά στον κίνδυνο η ομάδα να αγωνιστεί στα τοπικά πρωταθλήματα ,παίρνω την πρωτοβουλία εγώ μαζί με φίλους και συνεργάτες μου,να καταθέσω αίτηση διορισμού προσωρινής διοίκησης στο πρωτοδικείο ώστε όλοι μαζί να μπορέσουμε να κάνουμε την προσπάθεια ώστε ο Βύζας μας να συνεχίσει να αγωνίζεται στις εθνικές κατηγορίες.
Με αγάπη στον ιστορικό μας Βύζαντα Μεγάρων Δημήτρης Παπαδόπουλος.
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Βύζας Μεγάρων: Στα νομικά μέτρα κατά συκοφαντικών δημοσιευμάτων και σχολίων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

