Σε μια γεμάτη, από εργαζομένους του Δήμου Μεγαρέων, αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο Μεγάρων πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου, το πρωί, η εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου τους. (ΣΕΔΗΜΕ).
Παρόντες οι εργαζόμενοι του Δήμου με τον πρόεδρο του Συλλόγου, Ιερόθεο Καστάνη, αλλά και τον πρόεδρο Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Νίκο Τράκα, να αναφέρεται διεξοδικά στα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο και στις λύσεις που προτείνονται.
Ο δήμαρχος Παναγιώτης Μαργέτης απουσίαζε από την εκδήλωση καθώς νομικές εκκρεμότητες του Δήμου τον υποχρέωσαν να βρίσκεται στην Αθήνα. Γι’ αυτό και απηύθυνε θερμές ευχές για υγεία προσωπική και οικογενειακή σε όλους, ζητώντας συγγνώμη για την απουσία του, δια εκπροσώπου του. Παρόντες οι Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι επίσης ευχήθηκαν να ζήσουν όλοι ένα υγιές, ειρηνικό και ευτυχισμένο 2024.

Σχετικά Άρθρα:
Βαρέα Μεγάρων: Σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας στην παραλία με ναυαγοσώστη
Βαρέα Μεγάρων
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

