Ανάρτηση κατοίκου των Μεγάρων δείχνει ξεκάθαρα τι επικρατεί σε δρόμο της πόλης. Εικόνες εγκατάλειψης, λακκούβες που θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο και δρόμοι που σπάνε αμάξια και θέτουν σε κίνδυνο οδηγούς. Δεν είναι δυνατόν, εν έτει 2026, να υπάρχουν τέτοιες συνθήκες. Μιλάμε για βασικές υποδομές και όχι για πολυτέλειες. Πόσο ακόμα αυτή η κατάσταση; Τα Μέγαρα δεν είναι πόλη δεύτερης κατηγορίας. Αξίζουν ασφαλείς δρόμους και σεβασμό.

Σχετικά Άρθρα:
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Το EKO Acropolis Rally επιστρέφει στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεγαρέων
ΜΕΓΑΡΑ
Σε εξέλιξη φωτιά στα Μέγαρα – Επιχειρούν 5 πυροσβεστικά οχήματα κοντά σε πτηνοτροφείο
ΜΕΓΑΡΑ
«Όχι Ανεμογεννήτριες στα Γεράνεια»: Έκτακτη Γενική Συνέλευση για το σχέδιο εγκατάστασης 23 ανεμογενν...
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Συνελήφθη 39χρονος οδηγός που έτρεχε με 203 χλμ./ώρα στα Μέγαρα, επιχείρησε να δωροδοκήσει αστυνομικ...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

