ώστε να λειτουργήσουν οι νέες αφετηρίες από τα τέλη Μαΐου.Τα εισιτήρια των 39 γραμμών αναμένεται να μειωθούν κατά 1,40 ευρώ ώστε να μην προκύψει επιβάρυνση για τους επιβάτες που θα χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για να φτάσουν στις νέες αφετηρίες. Οι απαιτούμενες προσαρμογές, κατά το περιεχόμενο της μελέτης του ΟΑΣΑ για την «Αναδιάρθρωση Αφετηριών και Δικτύου Γραμμών ΚΤΕΛ Ν. Αττικής», θα πρέπει να υλοποιηθούν εντός 45 ημερών από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης στις παρακάτω θέσεις:
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ & ΝΟΤΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ (Μεσόγεια): σταθμός Νομισματοκοπείο (εντός του σταθμού μετεπιβίβασης λεωφορείων)
ΝΟΤΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ (τοπικές γραμμές): σταθμός Κορωπί (μπροστά από τον σταθμό)
ΝΟΤΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ (παραλιακά): σταθμός Συγγρού-Φιξ (εντός του σταθμού μετεπιβίβασης λεωφορείων)
ΔΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ: σταθμός Ελαιώνας (οδός Μαρκόνι)
ΒΟΡΕΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ: σταθμός Κηφισιά (οδός Γρ. Λαμπράκη) και σταθμός Κάτω Πατήσια (οδός Στρατηγού Καλλάρη)
Τα 39 δρομολόγια είναι:
ΡΑΦΗΝΑ – ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ: Από τον σταθμό Νομισματοκοπείο, στις γραμμές Ραφήνα, Ν. Μάκρη, Μαραθώνας, Γραμματικό, Κάτω Σούλι, Αγ. Μαρίνα και Σχινιάς.
ΜΕΣΟΓΕΙΑ: Από τον σταθμό Νομισματοκοπείο, στις γραμμές Μαρκόπουλο, Κορωπί-Μαρκόπουλο- Καλύβια-Κερατέα-Λαύριο, Κερατέα. Από τον σταθμό Κορωπί θα ξεκινούν οι τοπικές γραμμές για Μαρκόπουλο-Καλύβια-Ανάβυσσο-Π.Φώκαια, Λαύριο-Σούνιο και τα δρομολόγια Μαρκόπουλο-Βραυρώνα, Κερατέα-Κ. Θάλασσα, Αεροδρόμιο-Στ. Κορωπί–Μαρκόπουλο-Πόρτο Ράφτη-Αυλάκι, Αεροδρόμιο-Ραφήνα.
ΒΟΡΕΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ: Από τον σταθμό Κηφισιά, στις γραμμές Αγ. Απόστολοι, Σκάλα Ωρωπού, Καπανδρίτι- Βαρνάβας, Καπανδρίτι, Σκάλα Ωρωπού-Δήλεσι, Σκάλα Ωρωπού-Συκάμινο, Σκάλα Ωρωπού-Χαλκούτσι.
Από τον σταθμό Κάτω Πατήσια, στις γραμμές Αγ. Απόστολοι, Σκάλα Ωρωπού, Καπανδρίτι-Βαρνάβας, Καπανδρίτι, Σκάλα Ωρωπού-Δήλεσι, Σκάλα Ωρωπού-Συκάμινο, Σκάλα Ωρωπού-Χαλκούτσι.
ΔΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ: Από τον σταθμό Ελαιώνας, στις γραμμές Μέγαρα, Βίλια-Ερυθρές. Επίσης, στις γραμμές Βίλια-Πόρτο Γερμενό, Μέγαρα-Πάχη, Μέγαρα-Αλεποχώρι, Μέγαρα-Κινέτα.
ΝΟΤΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ: Από τον σταθμό Συγγρού-Φιξ, στις γραμμές Ανάβυσσος-Π. Φώκαια, Σούνιο, αλλά και τη γραμμή Σούνιο-Λαύριο