Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Περιβάλλοντος πραγματοποιούν από το πρωί οι κάτοικοι από τις περιοχές Μάτι και Κινέτα που επλήγησαν στις καταστροφικές πυρκαγιές της 23ης Ιουλίου 2019.Eίμαστε ξεβράκωτοι, όπως είπε μια από τις γυναίκες που έχασαν τα πάντα το περασμένο καλοκαίρι.
Οι πυρόπληκτοι διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην αποκατάσταση των ζημιών που προκάλεσε η φωτιά της 23ης Ιουλιου.
Με σύνθημα «Δεν μας αξίζει αυτό, δεν φταίμε εμείς για αυτό» οι κάτοικοι των πυρόπληκτων περιοχών κάνουν λόγο για καθυστερήσεις στην αποκατάσταση των ζημιών και ζητούν άμεση εκπλήρωση όσων έχει υποσχεθεί η κυβέρνηση.

Σχετικά Άρθρα:
Η Νέα Πέραμος υποδέχεται το τρόπαιο του Πρωταθλητή Ελλάδας 2026 της ΑΕΚ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Φωτιά τώρα στον Ασπρόπυργο κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη
Ασπρόπυργος
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

