Σε ανάρτησή του στο facebook o υφυπουργός Δικαιοσύνης και βουλευτής Δυτικής Αττικής Γιώργος Κώτσηρας αναφέρει: “Σε επικοινωνία που είχα με τον Αναπληρωτή Υπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κοντοζαμάνη, ενημερώθηκα ότι εντός των επόμενων ημερών το Θριάσιο Νοσοκομείο επιστρέφει στην κατάσταση που βρισκόταν προ της έκτακτης μετατροπής του σε νοσοκομείο για COVID περιστατικά.
Επιβεβαιώθηκε η βραχύβια επιλογή έκτακτης ανάγκης, όπως εξαρχής είχε διαβεβαιώσει το Υπουργείο Υγείας.
Συνεχίζουμε να δίνουμε τη μάχη με την πανδημία, προχωράμε το πρόγραμμα του εμβολιασμού και βήμα-βήμα επανέρχονται βασικές κοινωνικές δραστηριότητες.”
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
«Όχι Ανεμογεννήτριες στα Γεράνεια»: Έκτακτη Γενική Συνέλευση για το σχέδιο εγκατάστασης 23 ανεμογενν...
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

