Αφήνοντας άλλους τέσσερις νεκρούς και τρεις ακόμη ασθενείς σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) πίσω του υποχωρεί το κύμα της εποχικής γρίπης.
Σύμφωνα με την εβδομαδιαία επιδημιολογική έκθεση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ, πρώην ΚΕΕΛΠΝΟ), κατά το διάστημα 15-21 Απριλίου καταγράφηκαν άλλα τέσσερα θανατηφόρα κρούσματα, καθώς και τρεις εισαγωγές ασθενών με επιπλοκές της γρίπης σε ΜΕΘ.
Σε ό,τι αφορά τους νεκρούς λόγω της γρίπης, οι 131 κατέληξαν σε ΜΕΘ και οι 14 σε ασθενείς χωρίς νοσηλεία σε ΜΕΘ.
Σχετικά Άρθρα:
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Νίκος Χαρδαλιάς: Πρωτιά της Περιφέρειας Αττικής στην απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων
“Αττική μπροστά”
Ευ. Τουρνάς προς τους Δήμους της Αττικής: «Από τις 23 Ιουνίου ξεκινούν οι έλεγχοι – Η κλιματική κρίσ...
Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας
Λαγοκέφαλος: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσει – Οι 4 οδηγίες από τον Ερυθρό Σταυρό
ΕΛΛΑΔΑ
Πυρκαγιά σε δασική έκταση στον Σχίνο Κορινθίας
ΕΛΛΑΔΑ
Πυροσβεστική: Στην Ελευσίνα τα 3 νέα ελικόπτερα Leonardo
Ελευσίνα

