Ανάρτηση κατοίκου των Μεγάρων δείχνει ξεκάθαρα τι επικρατεί σε δρόμο της πόλης. Εικόνες εγκατάλειψης, λακκούβες που θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο και δρόμοι που σπάνε αμάξια και θέτουν σε κίνδυνο οδηγούς. Δεν είναι δυνατόν, εν έτει 2026, να υπάρχουν τέτοιες συνθήκες. Μιλάμε για βασικές υποδομές και όχι για πολυτέλειες. Πόσο ακόμα αυτή η κατάσταση; Τα Μέγαρα δεν είναι πόλη δεύτερης κατηγορίας. Αξίζουν ασφαλείς δρόμους και σεβασμό.

Σχετικά Άρθρα:
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Το EKO Acropolis Rally επιστρέφει στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεγαρέων
ΜΕΓΑΡΑ
Σε εξέλιξη φωτιά στα Μέγαρα – Επιχειρούν 5 πυροσβεστικά οχήματα κοντά σε πτηνοτροφείο
ΜΕΓΑΡΑ

