Την Πέμπτη 28/9 ο υπ.Περιφερειακός σύμβουλος Δυτικής Αττικής και Αν. Διοικητής του Θριασίου Νοσοκομείου Κλεανθης Βαρελάς επισκέφθηκε τα Ναυπηγεία Ελευσινας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
Την Πέμπτη 28/9 επισκέφθηκα τα ναυπηγεία Ελευσινας!
Εκεί συναντήθηκα με εκπροσώπους του σωματείου εργαζομένων και με εργαζόμενους των ναυπηγείων.
Η λύση που δόθηκε από την κυβέρνηση στο οικονομικό αδιέξοδο που αντιμετώπιζαν με το νομοσχέδιο εξυγίανσης τους δίνει τη δυνατότητα να κοιτάζουν το μέλλον με αισιοδοξία καθώς διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας και δημιουργούνται εκατοντάδες νέες.
Στον αγώνα αυτόν στάθηκα και εγώ αρωγός και συμπαραστάτης και γι’ αυτό είχα τοποθετηθεί στο δημοτικό συμβούλιο Μεγαρέων όπως μπορείτε να παρακολουθείσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:






Σχετικά Άρθρα:
Νίκος Χαρδαλιάς: Πρωτιά της Περιφέρειας Αττικής στην απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων
“Αττική μπροστά”
Κλεάνθης Βαρελας: Συγχαρητήρια στο νέο Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών Γιώργο Κώτσηρα
Κλεανθης Βαρελας
Νίκος Χαρδαλιάς: «Αναβαθμίζουμε πλήρως την πύλη εισόδου της Ελευσίνας με σεβασμό στην ιστορία και με...
“Αττική μπροστά”
Προσφορά αγάπης στην Ελευσίνα: Διανομή τροφίμων στο συσσίτιο του Αγίου Γεωργίου
Ελευσίνα
Συνάντηση Βαρελά με Γεωργιάδη: Στο επίκεντρο η συνταγογράφηση της άσκησης για τα χρόνια νοσήματα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κλ. Βαρελάς: «30 εκ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής για την ύδρευση της Κινέτας»
“Αττική μπροστά”

