Η ανταποδοτική ανακύκλωση στο Δήμο Μεγαρέων, ξεκίνησε πιλοτικά το Σεπτέμβριο του 2021, με την άφιξη του ειδικού οχήματος της “TheGreenCity”, σε Μέγαρα και Νέα Πέραμο. Οι δημότες μπορούσαν πλέον πλέον να έχουν ένα άμεσο όφελος από την ανακύκλωση. Στη συνέχεια είχαμε μια σειρά δράσεων, τόσο με το παραπάνω ειδικό όχημα, όσο και με το εκπαιδευτικό λεωφορείο της ανακύκλωσης, με πιο πρόσφατο “σταθμό” την εγκατάσταση μεγαλύτερων μηχανημάτων ανακύκλωσης, τον Αύγουστο.
Η ανταποδοτική ανακύκλωση κάνει τώρα ένα ακόμη βήμα, με την εισαγωγή της στα σχολεία, σε μια συνεργασία της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Μεγαρέων. Το ζητούμενο είναι η ανακύκλωση να γίνει για όλους μια συνήθεια, ένας τρόπος ζωής, κάτι που σήμερα εκτός από ωφέλιμο είναι και αναγκαίο – και ο καλύτερος τρόπος είναι μέσω της εκπαίδευσης.
Ο Δήμαρχος Μεγαρέων Γρηγόρης Σταμούλης, μετά την παρουσίαση της δράσης στους μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μεγάρων, δήλωσε:
«Το πρόγραμμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης μπαίνει στα σχολεία σε συνεργασία Δήμου και Περιφέρειας. Οι μικροί μαθητές ενημερώνονται για τα οφέλη της ανακύκλωσης. Θα καταρτίσουμε πρόγραμμα, ώστε να ενημερωθούν μαθητές και μαθήτριες όλων των σχολείων του Δήμου μας. Από την υλοποίηση του προγράμματος αυτού θα προκύψουν οφέλη ανυπολόγιστης αξίας, κυρίως περιβαλλοντικής, αλλά και οικονομικής.»
Σχετικά Άρθρα:
Βαρέα Μεγάρων: Σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας στην παραλία με ναυαγοσώστη
Βαρέα Μεγάρων
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Μέγαρα: Αυτοκίνητο ντεραπάρισε στον δρόμο Χανίου – Σώος ο οδηγός
ΜΕΓΑΡΑ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

