Αδέσποτο σκυλί δάγκωσε συμπολίτη !
Θύμα επίθεσης αδέσποτου σκύλου έπεσε συμπολίτης μας ιατρός.
Η επίθεση έγινε στο πάρκο Μεγαρέων Ολυμπιονικών λίγο πριν το παράρτημα του ΟΑΕΔ Μεγάρων, καθώς ο συμπολίτης μας ιατρός περπατούσε αμέριμνος!
Είναι το τέταρτο περιστατικό επίθεσης σκύλου σε πολίτη μέσα σε μια εβδομάδα στην συγκεκριμένη περιοχή.
Φαίνεται πως η κατάσταση έχει αρχίσει να ξεφεύγει χωρίς κανένας από τους αρμόδιους φορείς να παρεμβαίνει!
Θεωρούμε πως πρέπει να βρεθεί λύση άμεσα, αφού τα περιστατικά των επιθέσεων αδέσποτων σε πολίτες είναι πλέον σύνηθες φαινόμενο τόσο στα Μέγαρα όσο και στη Νέα Πέραμο.
Συγκινείται όμως κανείς;

Σχετικά Άρθρα:
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Το EKO Acropolis Rally επιστρέφει στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεγαρέων
ΜΕΓΑΡΑ
Σε εξέλιξη φωτιά στα Μέγαρα – Επιχειρούν 5 πυροσβεστικά οχήματα κοντά σε πτηνοτροφείο
ΜΕΓΑΡΑ

