Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Βύζας Μεγάρων, αναφέρει:
Ο Πρόεδρος Δημήτρης Παπαδόπουλος και το Δ.Σ του Βύζαντα συγχαίρουν το Γενικό Γραμματέα της ομάδας μας Αντώνη Υψηλάντη για την εκλογή του στο νέο Δ.Σ της ΕΠΣΔΑ.
Επίσης συγχαίρουν τον κ. Κλέαρχο Τζαφέρη για την επανεκλογή του στην προεδρεία.
Καλή και γόνιμη θητεία σε όλους προς όφελος των σωματείων και του Ερασιτεχνικού Ποδοσφαίρου της Δυτικής Αττικής!
Σχετικά Άρθρα:
Η Νέα Πέραμος υποδέχεται το τρόπαιο του Πρωταθλητή Ελλάδας 2026 της ΑΕΚ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

