Την παραίτσή του από την Προεδρία του Βύζαντα Μεγάρων ανακοίνωσε ο Δημήτρης Παπαδόπουλος.
Ακολουθεί η σχετική ανάρτηση που δημοσίευσε:
«Φέτος ανέλαβα την ομαδα που βρισκότανε σε θέσει διάλυσης
Τρέχω μονος να Πληρώνω τα έξοδα της ομάδας αλλά βλέπετε μερικοί θέλουν να είναι τα αφεντικά χωρίς να ξοδέψουν ούτε ένα ευρώ.Βοήθεια δεν υπάρχει μέχρι τώρα έχουν φύγει αρκετές χιλιάδες ευρώ και κάποιος εχθές στο Αιγαίο που έπαιζε ο ΒΥΖΑΣ μου είπε να σηκωθώ να φύγω είναι ντροπή. Εγώ φεύγω να δούμε πως θα τα βγάλει πέρα αυτός ο κύριος. Σας ευχαριστώ για την στήριξη που είχα από φίλους στην διοίκηση του βυζα Με αγαπη ο πρόεδρος Και πάντα θα είμαι δίπλα στην ομαδα».
Σχετικά Άρθρα:
Η Νέα Πέραμος υποδέχεται το τρόπαιο του Πρωταθλητή Ελλάδας 2026 της ΑΕΚ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

