Την ανανέωση της συνεργασίας με τον αμυντικό Μιχάλη Κουτσουμπή έκανε γνωστή με ανακοίνωση του το ΔΣ της Μικρασιατικής.
Αναλυτικά αναφέρει τα εξής:
Σημαντική ανανέωση και με Μιχάλη Κουτσουμπή.
Ο πολυσύνθετος αμυντικός θα φοράει για ακόμη μια σεζόν την φανέλα της ομάδας μας. Επέστρεψε τον Γενάρη και αγωνίστηκε με μεγάλη επιτυχία όπου του ζητήθηκε.
Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι συμφώνησε κατευθείαν θέλοντας να είναι αρωγός της προσπάθειας που γίνεται. Μιχάλη μας καλή σεζόν με υγεία και πολλές επιτυχίες..!!
Σχετικά Άρθρα:
ΟΦΑΦΑ Μεγάρων: Πρωταγωνιστής στις Διακρίσεις και στην Ανάπτυξη του Αθλητισμού
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέγαρα ONEX BC: «Βόμβα» από το BCL με Νότεϊτζ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ επενδύει στο μέλλον: Δικός της ο MVP του Πανελληνίου Εφήβων Ηλίας Χαϊδεμένος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΜ: Ενισχύεται με τον Σωτήρη Κατσαμούρη για τη σεζόν 2026-27
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΝΕΜ ενισχύεται με τον Χρήστο Μπρατσιάκο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Βύζας Μεγάρων: Στα νομικά μέτρα κατά συκοφαντικών δημοσιευμάτων και σχολίων
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

