Ο Γιώργος Κουμπέτσος αναλαμβάνει τα ηνία του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνος (Ο.Λ.Ε. Α.Ε.) ως ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, σηματοδοτώντας μια νέα περίοδο για το λιμάνι της πόλης και τη Δυτική Αττική.
Η ανάληψη των καθηκόντων του έρχεται σε μια κρίσιμη συγκυρία για τον Οργανισμό, ο οποίος βρίσκεται στο επίκεντρο των σχεδιασμών για την αξιοποίηση και την αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών.
Ο Γ. Κουμπέτσος είχε θητεύσει ως Πρόεδρος αλλά πλέον αναλαμβάνει και τη θέση και τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου.
Σχετικά Άρθρα:
Δυτική Αττική : «Ευ. Τουρνάς στη Βουλή - Προέχει η ασφάλεια των πυροσβεστών» – Ενίσχυση της συνεργασ...
Ασπρόπυργος
Πυροσβεστική: Στην Ελευσίνα τα 3 νέα ελικόπτερα Leonardo
Ελευσίνα
409 εμπρησμοί στο τρίγωνο Μεγάρων–Ελευσίνας–Ασπροπύργου από πρόθεση το 2025
Ασπρόπυργος
Λιμάνι Ελευσίνας: Μέσα στον Ιούνιο ο διαγωνισμός για το mega project των 800 στρεμμάτων
Ελευσίνα
Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές 2026: Περιήγηση στα αρχαία μνημεία των Μεγάρων
Ελευσίνα
Θανατηφόρο τροχαίο στην Ελευσίνα – Ένας νεκρός και τρεις τραυματίες
Ελευσίνα

