Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΕΠΑΛ Μεγάρων ενημερώνει ότι σήμερα, Παρασκευή 8 Μαΐου και ώρα 18:00, θα τελεστεί παράκληση υπέρ υγείας του μαθητή Γιώργου Κατερινίτσα στον Ιερό Ναό Αγίων Τεσσάρων Μαρτύρων.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η σχολική κοινότητα βρίσκεται στο πλευρό του μαθητή και της οικογένειάς του, εκφράζοντας τη στήριξη, την αγάπη και τις θερμές ευχές της για γρήγορη ανάρρωση.
Παράλληλα, απευθύνεται κάλεσμα προς όσους επιθυμούν να παρευρεθούν, ώστε όλοι μαζί να ενώσουν τις προσευχές και τις ευχές τους για την υγεία του νεαρού μαθητή.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΕΠΑΛ Μεγάρων ευχαριστεί για τη συμπαράσταση και τη στήριξη αυτές τις δύσκολες στιγμές.
Σχετικά Άρθρα:
Νέα παρέμβαση Σταμούλη : “Ποιοι ευθύνονται που μας πήρανε το Πρωτοδικείο”
Γρηγόρης Σταμούλης
«Το πρόστιμο-μαμούθ των 2,5 εκατομμυρίων στον Δήμο Μεγαρέων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Τζένη Κατσιγιάννη στα Μέγαρα για μία ξεχωριστή λαϊκή βραδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη από τα Μέγαρα κατέληξε σε σύγκρουση με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
ΕΛΛΑΔΑ
Το EKO Acropolis Rally επιστρέφει στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεγαρέων
ΜΕΓΑΡΑ
Σε εξέλιξη φωτιά στα Μέγαρα – Επιχειρούν 5 πυροσβεστικά οχήματα κοντά σε πτηνοτροφείο
ΜΕΓΑΡΑ

