Με ανακοίνωσή του ο Εξωραϊστικός και Πολιτιστικός Σύλλογος Βαρέας Μεγάρων, «O Άγιος Νικόλαος», επισημαίνει τα κάτωθι:.
Μας «έφαγαν» τα κουνούπια
Δίχως καμία άλλη καθυστέρηση οι αρμόδιες Αρχές θα πρέπει να κινητοποιηθούν προκειμένου να δοθεί λύση στο πολύ σοβαρό πρόβλημα που εδώ και αρκετό καιρό αντιμετωπίζουμε στην περιοχή με τα κουνούπια.
Αν και έχουμε επανειλημμένα θίξει το συγκεκριμένο θέμα οι αρμόδιες αρχές δεν κάνουν ό,τι πρέπει για την καταπολέμησή τους με το πρόβλημα να γιγαντώνεται τον τελευταίο καιρό με τα στάσιμα νερά και τα ακαθάριστα Ρεματα .
Πέρσι τους καλοκαιρινούς μήνες οι επισκέπτες στην περιοχή μας αντιμετώπισαν πολύ σοβαρό πρόβλημα όπως και εμείς σαν κάτοικοι που δεν μπορούσαμε να ανοίξουμε τα παράθυρα ούτε και να καθίσουμε στις βεράντες ή στους κήπους των σπιτιών μας .Ας μην επαναληφθεί και φέτος !
Οι αρμόδιοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους για επίλυση του προβλήματος.

Σχετικά Άρθρα:
Τραγικό περιστατικό στη θάλασσα της Βαρέας Μεγάρων – Νεκρός 58χρονος άνδρας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μήνυμα ζωής και ευθύνης από τους μαθητές του 2ου Δημοτικού Μεγάρων στην παραλία της Βαρέας
Βαρέα Μεγάρων
Εργασίες κλαδέματος επικίνδυνων ευκαλύπτων στη Βαρέα Μεγάρων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Θανατηφόρο ατύχημα στην Βαρέα Μεγάρων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βαρέα Μεγάρων: Νέες Καταρρεύσεις Πεζοδρομίων – Σοβαρός Κίνδυνος για τους Πεζούς
ΜΕΓΑΡΑ
Παρέμβαση για την ασφάλεια στην παραλία Βαρέας Μεγάρων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

