Μετά από πρόσκληση συμμετείχα σε σύσκεψη που έλαβε χώρα στα γραφεία του συνηγόρου του πολίτη με θέμα «Παράνομη διαχείρηση αποβλήτων στο Δήμο Ασπροπύργου και στο ευρύτερο Θριάσιο πεδίο».
Αναμφισβήτητα, η περιοχή του Θριάσιου πεδίου έχει γίνει χώρος παράνομης εναπόθεσης αποβλήτων και άλλων αδρανών υλικών τα οποία απορρίπτουν ασυνείδητοι με αποτέλεσμα τη ρύπανση του περιβάλλοντος και συνέπεια αυτού την επιβάρυνση της δημόσιας υγείας.
Στόχος της συνάντησης, η οποία θα επαναληφθεί τις επόμενες ημέρες, ήταν να τεθούν οι προτάσεις ώστε να υπάρξουν από την κυβέρνηση και τους συναρμόδιους φορείς οι νομοθετικές, οργανωτικές και διοικητικές παρεμβάσεις για τη βελτίωση και αντιμετώπιση της ρύπανσης της περιοχής του Θριάσιου
πεδίου και ιδιαίτερα του Δήμου Ασπροπύργου που έχει και τη μεγαλύτερη επιβάρυνση.
Στη σύσκεψη έλαβαν μέρος ο Γ.Γ. Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων ΥΠΕΝ Μανώλης Γραφάκος, εκπρόσωπος του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης, εκπρόσωποι δήμων της Δυτικής Αττικής, υπηρεσιακοί παράγοντες υπουργείων και της Περιφέρειας Αττικής.
O Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Κλεάνθης Βαρελάς

Σχετικά Άρθρα:
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου 2026
Ασπρόπυργος
Φωτιά τώρα στον Ασπρόπυργο κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη
Ασπρόπυργος
Δυτική Αττική : «Ευ. Τουρνάς στη Βουλή - Προέχει η ασφάλεια των πυροσβεστών» – Ενίσχυση της συνεργασ...
Ασπρόπυργος
Μέγαρα : Νέες καταγγελίες για ρευματοκλοπές - Οι αρχές εντοπίζουν και ξηλώνουν χιλιόμετρα καλωδίων
Ασπρόπυργος
Νίκος Χαρδαλιάς: Πρωτιά της Περιφέρειας Αττικής στην απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων
“Αττική μπροστά”
Πυροσβέστες δέχθηκαν επίθεση σε καταυλισμό Ρομά του Ασπροπύργου
Ασπρόπυργος

